Kolumni

Pääs­tet­täi­siin­kö minut se­nio­rei­den kun­to­sa­li­vuo­roil­le? Sieltä ehkä löy­tyi­si sopivan ta­sois­ta tree­ni­seu­raa

Toimittajalta

En ole eläessäni käynyt kuntosalilla. Ajatuskin julkisella paikalla ähisemisestä hirvittää.

Nyt taitaa kuitenkin olla pakko, muuten jää lupaavasti loppukesällä alkanut juoksuharrastus saman tien, kun tienpinnat jäätyvät.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Koillissanomat Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja livelähetykset Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit