Pal­lo-Kar­hut jatkaa tap­pioit­ta jää­kiek­ko­kaut­taan – Suo­mus­sal­mel­la joukkue pelasi kaksi vahvaa erää ja nousi kolmen maalin voit­toon

Yhtä vaille täydet pisteet kauden neljästä ottelustaan napannut kuusamolaisjoukkue jatkaa III-divisioonalohkonsa kärjessä. Seuraavaan otteluun joukkue saa vieraita Raahesta.

Pallo-Karhut on aloittanut jääkiekkokauden vahvasti. Kuva on joukkueen kauden ensimmäisestä kotiottelusta, joka pelattiin Kuusamossa 4. lokakuuta.
Pallo-Karhut on aloittanut jääkiekkokauden vahvasti. Kuva on joukkueen kauden ensimmäisestä kotiottelusta, joka pelattiin Kuusamossa 4. lokakuuta.
Kuva: Janne Kaikkonen

Kuusamon Pallo-Karhujen jääkiekon edustusjoukkue jatkaa voittojen tiellä III-divisioonassa.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Koillissanomat Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja livelähetykset Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit
Mainos
Koillissanomien pelit

Pelaa Koillissanomien digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä