Pe­las­tus­lai­tos va­roit­taa: Älä lämmitä tu­li­si­jaa liikaa pak­ka­sel­la­kaan

Pelastuslaitos muistuttaa, ettei tulisijaa saa lämmittää liiaksi paukkupakkasillakaan. Jos tulisija on ollut vähällä käytöllä, täytyy sen lämmitys aloitta varoen. Hormipalon syttyessä pitäisi aina kutsua apuun pelastuslaitos. Kuvituskuva
Pelastuslaitos muistuttaa, ettei tulisijaa saa lämmittää liiaksi paukkupakkasillakaan. Jos tulisija on ollut vähällä käytöllä, täytyy sen lämmitys aloitta varoen. Hormipalon syttyessä pitäisi aina kutsua apuun pelastuslaitos.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Koillissanomat Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja livelähetykset Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit
Ilmoita asiavirheestä