Joko luit: Pölkyn toi­mi­tus­joh­ta­jak­si Jari Suo­mi­nen – vä­li­ai­kai­nen toi­mi­tus­joh­ta­ja Josef Dringel palaa hal­li­tuk­sen jä­se­nek­si

Viikon kysymys: Onko vapetus eli säh­kö­tu­pa­koin­ti tuttu ilmiö? – Kerro ko­ke­muk­sis­ta­si viikon ky­sy­myk­seen

Toimittajalta: Mitä yh­teis­tä on Kuu­sa­mon Pal­lo-Kar­huil­la ja Man­ches­ter Ci­tyl­lä?

Mainos: Syksyn supertarjouksena Koillissanomat Digi 4 kk vain 29 €, tilaa tästä!

Tilaajille

Pelkkä hin­nan­alen­nus ei tuo ko­ti­mai­sia asiak­kai­ta poh­joi­sen yri­tyk­sil­le, vaan mat­kai­lun oh­jel­ma­pal­ve­lut pitää muokata suo­ma­lai­seen makuun so­pi­vik­si

– Se tarkoittaa aktiivista tuotteiden tarjoamista ja lisätuotteiden vuokraamista ja matkailijoiden opastamista, Villi Pohjola Oy:n toimitusjohtaja Sami Päivike sanoo.

Villi Pohjola Oy on muiden matkailupalveluita tarjoavien yritysten tavoin joutunut muuttamaan tarjontaansa. Toimitusjohtaja Sami Päivike sanoo, että suomalaisille pitää aktiivisesti tarjota sitä, mitä he kaipaavat.
Villi Pohjola Oy on muiden matkailupalveluita tarjoavien yritysten tavoin joutunut muuttamaan tarjontaansa. Toimitusjohtaja Sami Päivike sanoo, että suomalaisille pitää aktiivisesti tarjota sitä, mitä he kaipaavat.
Kuva: Pekka Aho

Kotimaiset matkailijat voivat ostaa ohjelmapalveluyritysten tuotteita, kun ne kohdennetaan suomalaisille.

Lue Digiä 1 kk _vain 1 €_

Tutustu, voit peruuttaa tilauksen koska tahansa.