Tekeillä olevaa Kuusamon kävelyn ja pyöräliikenteen edistämissuunnitelmaa silmälläpitäen pidettiin keskiviikkona kaikille kuntalaisille avoin työpaja, jossa oli mahdollista alustavaa suunnitelmaa kommentoida ja täydentää. Paikalla oli toista kymmentä asiasta kiinnostunutta.