Mainos: Vielä ehdit hyö­dyn­tää ke­sä­tar­jouk­sem­me, tilaa Koil­lis­sa­no­mat tästä!

Tilaajille

Pysyykö Tai­ka­maa Tai­ka­maa­na? – Posion kunta uusii stra­te­gian­sa ja brän­din­sä, uu­dis­tus­työ­tä tekee yritys, jonka vai­kut­ta­jiin kuuluu näyt­te­li­jä Peter Franzén

Kyltti kunnanviraston edustalla kertoo, että Posiota markkinoidaan Lapin Taikamaana.
Kyltti kunnanviraston edustalla kertoo, että Posiota markkinoidaan Lapin Taikamaana.
Kuva: Erkki Ahola

Posion kunta päivittää kuntastrategiansa ja kuntabrändinsä. Kunnan ilmettä ja brändiä halutaan päivittää sen pohjalta, että matkailun brändi uudistettiin viime vuonna onnistuneesti. Kunnan tiedotteen mukaan kunta saa uuden houkuttelevan visuaalisen ilmeen ja pääviestit. Uudistustyön tulokset on tavoitteena esitellä toukokuussa.

– Haluamme lisätä Posion kunnan tunnettuutta tuomalla näkyviin luonnon lisäksi muun muassa paikallisten ihmisten arkea: palveluita, koulutus- ja työllisyysmahdollisuuksia sekä runsaita harrastusmahdollisuuksia, kertoo Posion kunnan viestintäsuunnittelija Riikka Tuomivaara tiedotteessa.