Posion kunnan edustajat ja posiolaiset yrittäjät nauttivat yhdessä aamupuuron ja hörppäävät kahvit päälle torstaina aamutuimaan kunnanviraston kahviossa ennen valtuustosaliin kokoontumista. Kysymyksessä on uudelleen kunnan ja yrittäjien aloittamat aamukahvit (s.5.).
Kolumni