Viikonvaihde: Ko­rouo­man pio­nee­rin mat­kas­sa Rus­keal­la vir­ral­la

Menot: Nappaa tästä vinkit Koil­lis­maan me­noi­hin

Toimittajalta: Oman alan va­lit­se­mi­nen voi olla ta­sa­pai­not­te­lua in­to­hi­mon ja käy­tän­nön vä­lil­lä.

Mainos: Koillissanomat Digi talvitarjouksena 5 kk nyt vain 38,70 €! Tilaa tästä

Tilaajille

Tun­net­ko oi­keu­te­si ku­lut­ta­ja­na? Lue ju­tus­ta, mitä ku­lut­ta­jan­suo­ja­la­ki sanoo oi­keuk­sis­ta­si ja mistä tehdään eniten rek­la­maa­tioi­ta Kuu­sa­mos­sa

Tiedonantovelvollisuus koskee myyjää myyntitilanteissa, mutta vaihto- tai palautusoikeutta ei ole esimerkiksi tuotteelle pakko tarjota. Kuluttajaneuvonta auttaa kuluttajaa epäselvissä tilanteissa.

Koillismaan Auton autotalon johtaja Miikka Mustonen näyttää, miten uudella Mercedes-Benz henkilöautolla menetellään ongelmatilanteessa. Yhdestä napista saa yhteyden tukipalvelun asiakasneuvojaan ja toinen hätänappi avaa yhteyden suoraan hälytyskeskukseen. Ajoneuvoista tulee eniten yhteydenottoja kuluttajaneuvontaan.
Koillismaan Auton autotalon johtaja Miikka Mustonen näyttää, miten uudella Mercedes-Benz henkilöautolla menetellään ongelmatilanteessa. Yhdestä napista saa yhteyden tukipalvelun asiakasneuvojaan ja toinen hätänappi avaa yhteyden suoraan hälytyskeskukseen. Ajoneuvoista tulee eniten yhteydenottoja kuluttajaneuvontaan.
Kuva: Jussi Väätäinen

Ostitko käytetyn auton, jossa oli yllätyksellisiä vikoja? Eikö puhelimitse myyty sähkösopimus vastannutkaan luvattua vai oliko remontti jotain muuta kuin mistä sovittiin? Monikaan kuluttaja ei tiedä omia oikeuksiaan, vaikka ne tietämällä voi säästyä monelta ongelmalta.

Lue Digiä _vain 1 €/kk_

Tilauksella pääset lukemaan rajoituksetta tämän ja muita kiinnostavia artikkeleita

Kaikki sisällöt verkossa ja sovelluksessa Näköislehdet ma, ke ja pe sekä arkisto Kuvagalleriat, videot ja livelähetykset Päivittäiset uutiset sähköpostiisi