Tilaajille

Työ- ja elin­kei­no­mi­nis­te­riöl­tä puoli mil­joo­naa euroa ko­ti­maan­mat­kai­lun ke­hit­tä­mi­seen – Ru­ka-Kuu­sa­mo Mat­kai­lu ry:n ak­ti­vi­teet­ti­myyn­nis­sä satojen pro­sent­tien kasvua: "Kos­ken­las­ku on ollut tämän vuoden hit­ti­tuo­te"

100 syytä matkailla Suomessa -kampanja tekee työtä kotimaanmatkailun elvyttämiseksi.

100 syytä matkailla Suomessa -kampanjan Vinkkipankki kokoaa matkailuyritykset yhteen.

Kampanjan tiedotteessa kerrotaan, että sitä on laajennettu vauhdittamaan syyskesän kotimaanmatkailukautta valtakunnallisella yhteismarkkinoinnilla, jota työ- ja elinkeinoministeriö tukee 500 000 euron lisärahoituksella.