Kolumni

Boo­me­rit voivat syyttää Kit­kan­tien kuih­tu­mi­ses­ta vain itseään – paluuta kaup­pa­kes­kit­ty­mäk­si on turha hai­kail­la, kään­täi­sin katseet kult­tuu­riin

Kuvaajalta

Viime viikkoina keskustelu Kuusamon keskustan ja sen valtaväylä Kitkantien kehityksestä on ryöpsähtänyt jälleen isolle vaihteelle. Aloitetaan parin varttuneemman henkilön mielipiteistä, jonka mukaan Kuusamon keskusta on lamaantunut sen takia, että Kuusamossa on panostettu matkailuun.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Koillissanomat Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja livelähetykset Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit