Viikon visa: Testaa miten hyvin tunnet ajo­neu­vot ja lii­ken­ne­sään­nöt

Minne mennä: PaKa:n jää­kiek­ko­kau­si alkaa – kaikkea tätä ja paljon muuta on tar­jol­la Koil­lis­maan ta­pah­tu­mis­sa

Pääkirjoitus: Mihin suun­taan laiva lopulta kään­tyy?

Mainos: Syksyn supertarjouksena Koillissanomat Digi + Lehti 4 kk vain 59 €, tilaa tästä!

Tilaajille

ICT-alan lakko vai­kut­taa Kaleva Median asia­kas­pal­ve­lun au­ki­oloi­hin – asiak­kai­ta pyy­de­tään asioi­maan en­si­si­jai­ses­ti it­se­pal­ve­lun kautta

Kaleva Median asiakaspalvelu saattaa olla ruuhkautunut seuraavien viikkojen aikana. Syynä ruuhkautumiselle on, että yhtiölle asiakaspalvelun tuottavan Nesenta Oy:n työntekijöistä noin 60 prosenttia osallistuu ICT-alan työtaisteluun, joka alkoi maanantaina 25. huhtikuuta kello 6.

Lakon vuoksi Kaleva Median asiakaspalvelun aukioloaikoja supistetaan. Asiakaspalvelu on auki kello 7–16 (normaalisti kello 7–21), viikonloppuisin asiakaspalvelu on auki kello 7–12 (normaalisti klo 7–17). Lakon aikana asiakaspalvelun takaisinsoittojärjestelmä ei ole käytössä. Rovaniemen asiakaspalvelu on suljettuna keskiviikosta 27. huhtikuuta lähtien.

Asiakaspalvelu pyritään pitämään näillä toimenpiteillä niin sujuvana kuin se on mahdollista työtaistelutilanteessa.

Lue Digiä 1 kk _vain 1 €_

Tutustu, voit peruuttaa tilauksen koska tahansa.