Kuusamon kaupunginvaltuusto kokousti reilun tunnin verran tiistaina.
Kuva: Marjukka Ronkainen / Arkistokuva
Kuusamon kaupunginvaltuuston tiistaisessa kokouksessa käsiteltävinä asioina oli muun muassa Hannu Hiltulan ero yhdyskuntatekniikan lautakunnasta, lisämääräraha nuorten työllistämistukeen sekä vuoden 2025 kuntalais- ja valtuustoaloitteet.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Koillissanomat Digin _1. kk vain 1 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja livelähetykset
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit