Kuusamon Pallo-Karhut palkitsi tiistai-iltana järjestetyssä palkitsemistilaisuudessa ison joukon seuran eri palloilulajien urheilijoita, valmentajia ja toimijoita. Kuva on lasten salibandy-ottelusta liikuntakeskuksella 24.1. 2026.
Kuva: Jussi Väätäinen
Kuusamon Pallo-Karhut palkitsi tiistai-iltana järjestetyssä palkitsemistilaisuudessa ison joukon seuran eri palloilulajien urheilijoita, valmentajia ja toimijoita.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Koillissanomat Digin _1. kk vain 1 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja livelähetykset
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit