"Kyllä jou­du­taan prio­ri­soi­maan" – ­Kuu­sa­mon kau­pun­gin­val­tuus­to aloitti uuden kauden asia­lis­tan ja tun­nus­te­li muun muassa tulevaa ta­lout­ta

Kuusamon nykyinen kaupunginvaltuusto kokoontui tiistaina vasta toisen kerran. Kuvassa hieman ennen kokouksen alkua eturivissä vihreiden Mika Flöjt (vas.), keskustan Veli Määttä, Matti Heikkilä, Elina Kemppainen ja Ulla Parviainen ja perussuomalaisten Tero Kokko.
Kuusamon nykyinen kaupunginvaltuusto kokoontui tiistaina vasta toisen kerran. Kuvassa hieman ennen kokouksen alkua eturivissä vihreiden Mika Flöjt (vas.), keskustan Veli Määttä, Matti Heikkilä, Elina Kemppainen ja Ulla Parviainen ja perussuomalaisten Tero Kokko.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Koillissanomat Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja livelähetykset Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit
Mainos
Koillissanomien pelit

Pelaa Koillissanomien digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä