Kolumni

Lii­kun­nas­ta tyk­kää­mi­nen on su­per­voi­ma — THL:n hi­ki­lii­kun­ta­vaa­ti­muk­set täyt­tyi­si­vät kuin vettä vaan, jos en vihaisi ur­hei­lua

Toimittajalta

Urheilusta tykkääminen tuntuu minusta supervoimalta.

Aikuisen pitäisi harrastaa kunnon hikiliikuntaa vähintään tunti ja viisitoista minuuttia viikossa ja käydä välillä salillakin.

Ei se mikään kohtuuton vaatimus ole, ja täyttyy tällä hetkellä suurin piirtein minullakin, sillä rupesin muutama kuukausi sitten vähän juoksemaan.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Koillissanomat Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja livelähetykset Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit