Viime kevättalvella Metsähallitus ja erävalvonta tekivät valvontaa Korouomassa (kuvassa) ja Riisituntunturilla. Tulokset olivat hyviä, joten toimintaa päätettiin laajentaa. – Kohdattiin paljon omatoimisia retkeilijöitä, yhteistyöyrityksiä sekä yrityksiä, jotka eivät vielä ole yhteistyön piirissä, sanoo erityisasiantuntija Eeva Pulkkinen.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Koillissanomat Digin _1. kk vain 1 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja livelähetykset
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit