Tilaajille

"Mi­nul­le­kin tuli yl­lä­tyk­se­nä, että miten moni ete­läs­sä ei ole kuul­lut­kaan Kuu­sa­mon Juus­tos­ta" – Hyvän te­ke­mi­nen ja brän­di­työ nyt Kuu­sa­mon Juus­tol­la kes­kiös­sä

Kuusamon Juusto tuki yrityksiä neljällä eri paikkakunnalla vaikuttajakampanjan myötä.

Kuusamon Juuston pakkaukset uudistuivat keväällä ekologisemmiksi ja visuaalisesti värikkäämmiksi.  Uudistusta oli tarkoitus mainostaa nyt keväällä.

– Siten tuli korona. Ajateltiin, että ei haluta lähteä pakkauudistus ja tuote edellä, vaan että nyt on kyse isommista asioista. Muutimme kulmaa lennosta vaikuttajakampanjaan, kertoo Kuusamon Juuston markkinointi- ja viestintäpäällikkö Noora Aaltonen.