Kesäkuun viimeisessä musiikkikahvilassa päästiin myös yhteislaulun makuun.
Kuva: Jussi Väätäinen
Kuusamon kaupungin palkkaamat kesämuusikot ovat kesäkuun ajan ilahduttaneet kaupunkilaisia ja matkailijoita musiikillaan.
Kesämuusikot ovat kiertäneet soittamassa siellä, missä ihmisiä on – päiväkodeissa, palvelutaloissa ja kerran viikossa Kuusamotalossa pidetyissä musiikkikahviloissa.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Koillissanomat Digin _1. kk vain 1 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja livelähetykset
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit