"Oli ta­pah­tu­nut har­mil­li­nen kak­sois­lau­kaus" – ra­ken­ta­ja naulasi itsensä kädestä kat­to­ra­ken­tei­siin Kuu­sa­mos­sa, pe­las­tus­lai­tos irrotti

Pohjois-Pohjanmaan pelastuslaitos sai tehtävän ihmisen pelastamiseksi puristuksista sunnuntaina kello iltapäivällä Kuusamon Kuormurinkujan varrella sijaitsevasta rakennuksesta.

– Henkilö oli korjannut katon rakenteita ulkona räystään alla ja naula oli mennyt kämmenestä läpi.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Koillissanomat Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja livelähetykset Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit
Ilmoita asiavirheestä