Kolumni

Pal­lo-Kar­hut juhlii tänä vuonna kuu­si­kymp­pi­siään ja len­to­pal­lo­mes­ta­ruus sopisi kuin nenä päähän juh­la­vuo­den tun­nel­maan

Toimittajalta

Kuten olettaa sopikin, pelaa Pölkky Kuusamon lentopallojoukkue tänäkin keväänä SM-mitaleista. Ensi viikolla alkavissa välierissä joukkue kohtaa LP Kangasalan, joka on kuusamolaisille tuttu vastustaja useista 2020-luvun pudotuspelisarjoista.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Koillissanomat Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja livelähetykset Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit