Juuri nyt: Epikset on tulossa myös ensi kesänä – ehtona li­pun­myyn­ti­kam­pan­jan on­nis­tu­mi­nen jouk­ko­ra­hoi­tus­pal­ve­lus­sa

Minne mennä: Free­sty­le­hiih­toa Ru­kal­la, jou­lu­lau­lu­ja ja -myy­jäi­siä – katso tästä Koil­lis­maan menot

Päätoimittajalta: Muis­te­taan näin lä­hes­ty­vän joulun alla, että ku­lut­ta­mis­ta tär­keäm­pää on vä­lit­tä­mi­nen

Mainos: Tutustu Koillissanomat Digiin eurolla kuukausi - tilaa tästä

Tilaajille

Pölkky Kuu­sa­mon saa­vu­tus voi par­haim­mil­laan kasvaa kau­pun­gil­le tu­lo­vir­rak­si – vas­taa­vas­ta on ko­ke­muk­sia tun­ne­tus­sa Suomen jää­kiek­ko­maa­jouk­kueen py­hä­tös­sä Vie­ru­mäel­lä

Pölkky Kuusamon saavutus voi parhaimmillaan kasvaa kaupungille tulovirraksi. Vastaavasta on kokemuksia tunnetussa Suomen jääkiekkomaajoukkueen pyhätössä Vierumäellä.

Vierumäen urheiluopiston markkinointijohtaja Sanna Partanen kertoo, että opisto käyttää Leijonien menestystä markkinoinnin vipuvartena markkinoimalla opiston palveluita matkailijoille, perheille ja yrityksille.

Partasen mukaan markkinointi on purrut ja opisto on saanut asiakkaiden piirissä mielikuvan, että on kiva tulla virkistäytymään ja esimerkiksi yrityksien hakemaan nostetta toiminnalleen samaan paikkaan, jota jääkiekkomaajoukkue käyttää harjoituskeskuksenaan.

– Vierumäen kumppanina oleva Suomen Jääkiekkoliitto markkinoi osaltaan Vierumäkeä.

Lue Digiä 1 kk _vain 1 €_

Tutustu, voit peruuttaa tilauksen koska tahansa.