Kolumni

Posio on edel­lä­kä­vi­jä­nä pää­tök­sen­te­ko­kult­tuu­ris­sa – päät­tä­jien ja vi­ran­hal­ti­joi­den yk­si­tuu­mai­suus ja avoi­muus on ihail­ta­vaa

Toimittajalta

Itä-Lapin kuntayhtymän kaksipäiväinen seutuseminaari järjestetään tällä kertaa Posiolla. Kuntayhtymän viranhaltijoita ja päättäjiä kokoontui iso joukko seminaarin järjestämispaikkaan Hotelli Kirikeskuksen auditorioon torstaina. Itselläni oli mahdollisuus seurata seutuseminaarin alkamista vain vähän aikaa aamupäivästä.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Koillissanomat Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja livelähetykset Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit