Aluevaalit: Juho, 18, kävi ensi kertaa ko­pis­sa: "aika lyhyt ko­ke­mus" – alue­vaa­lien var­si­nai­se­na vaa­li­päi­vä­nä Kuu­sa­mo­ta­lol­le virtasi ää­nes­tä­jiä ta­sai­sen rau­hal­li­seen tahtiin

Aluevaalit: Seuraa ään­ten­las­ken­nan ete­ne­mis­tä reaa­li­ajas­sa

Osallistu lukijaäänestykseen: Valitse Koil­lis­sa­no­mien paras kansi vuo­del­ta 2021

Tilaajille

Tut­ki­mus: Ym­pä­ris­tö­vas­tuul­li­suus ohjaa poh­jois­suo­ma­lais­ten os­to­pää­tök­siä, lä­hi­tu­le­vai­suu­del­ta ja­no­taan elä­myk­siä – "Mat­kai­luun, kult­tuu­riin, ta­pah­tu­miin ja ra­vin­to­loi­hin tullaan pa­nos­ta­maan"

Kaleva Median Pohjoista kanttia -tutkimuksen mukaan puolet kuluttajista sanoo suhtautuvansa epäluuloisesti yrityksiin, joilla ei ole omia verkkosivuja.

Toista kertaa toteutettu Kaleva Median Pohjoista kanttia -tutkimus nostaa esille megatrendien vaikutuksen pohjoisen ihmisten arkeen ja ostokäyttäytymiseen.

– Vastuullisuusajattelun kasvu ja ekologisen jälleenrakentamisen tarve ovat globaaleita ilmiöitä, ja vastuullisuus on merkittävä osa myös pohjoissuomalaisten identiteettiä, kertoo Kaleva Median Insight Manager Mari Jauhola tiedotteessa.