Kuusamon baarit sulkivat ovensa joulunpyhien jälkeen uusien koronarajoitusten seurauksena. Joulunalusviikolla hallitus päätti rajoittaa ravintoloiden aukioloa ensin jouluaatosta alkaen kello 22:en ja tiistaista 28. joulukuuta alkaen kello 18:a.
Kuusamon yöelämä hiljentyi toistaiseksi, kunnes ravintolarajoituksia löysätään – "Näillä rajoituksilla ei voida olla millään auki"
Ravintoloiden koronarajoitukset iskivät Kuusamon baarien kannalta ikävään saumaan, kun vuoden myynniltään parhaana päivänä tunnettu joulupäivä jäi välistä jo toistamiseen. Remu, Qupla ja Wanha Mestari aikovat pitää ovensa kiinni toistaiseksi, kunnes anniskelurajoituksia höllennetään kello 17:a myöhemmäksi.
Mainos
Pelaa Koillissanomien digitaalisia pelejä
Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi