Naturpoliksen Jani Väisänen esitteli Maisa-yhteiskäyttöautoa Rukalla keskiviikkona.
Kuva: Henri Ruuska
Kuusamossa testataan yhteiskäyttöautoa.
Rukan parkkihallissa seisoo vuoden 2024 Skoda Kamiq, tuttavallisemmin Maisa. Ajatuksena on, että jos sinulla ei ole omaa autoa, voit nyt vuokrata Omago-yhteiskäyttöautofirman ajopelin itsellesi ja lähteä sillä vaikka kauppaan, keskustaan tai Pienelle karhunkierrokselle, jonne et...
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Koillissanomat Digin _1. kk vain 1 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja livelähetykset
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit