Kuu­sa­mos­sa tes­ta­taan yh­teis­käyt­töau­toa: ”Liik­ku­mi­nen on Rukalla yksi suuri haaste”

Omago-yhteiskäyttöautofirman ajopeli otettiin käyttöön keskiviikkona. Kokeilu jatkuu huhtikuuhun asti.

Naturpoliksen Jani Väisänen esitteli Maisa-yhteiskäyttöautoa Rukalla keskiviikkona.
Naturpoliksen Jani Väisänen esitteli Maisa-yhteiskäyttöautoa Rukalla keskiviikkona.
Kuva: Henri Ruuska

Kuusamossa testataan yhteiskäyttöautoa.

Rukan parkkihallissa seisoo vuoden 2024 Skoda Kamiq, tuttavallisemmin Maisa. Ajatuksena on, että jos sinulla ei ole omaa autoa, voit nyt vuokrata Omago-yhteiskäyttöautofirman ajopelin itsellesi ja lähteä sillä vaikka kauppaan, keskustaan tai Pienelle karhunkierrokselle, jonne et...

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Koillissanomat Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja livelähetykset Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit
Mainos
Koillissanomien pelit

Pelaa Koillissanomien digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä