Kolumni

Lii­kun­ta on par­haim­mil­laan luon­nol­li­nen osa arkea – koulun maan­tie­juok­sut tun­tui­vat kau­heil­ta, paitsi yksi

Toimittajalta

Ihminen kuntoliikkukoon, jos hän vaan pystyy siihen. Liikkumisesta on hyötyä. Siihen kannattaa kannustaa.

Talvilomareissuni kolmantena päivänä tein elämäni pisimmän hiihtolenkin, 26 kilometriä. Siihen kului viisi tuntia.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Koillissanomat Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja livelähetykset Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit