Kolumni

Lii­kun­ta­kes­kuk­sen au­kio­loa­jois­ta on syn­ty­nyt kunnon po­le­miik­ki – ovatko sääs­tö­koh­teet var­mas­ti oi­kei­ta?

Toimittajalta

Kuusamon kaupunki on hankkinut liikuntakeskuksen takana sijaitsevalle ulkokuntosalille uusia laitteita. Laitteista on pulitettu noin 59 000 euroa.

Hieno homma, että liikkumiseen satsataan ja laitteita uusitaan.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa