Toimittajalta
Kuusamon kaupunki on hankkinut liikuntakeskuksen takana sijaitsevalle ulkokuntosalille uusia laitteita. Laitteista on pulitettu noin 59 000 euroa.
Hieno homma, että liikkumiseen satsataan ja laitteita uusitaan.