Nyt kun korona on pakottanut meidät riskiryhmäläiset telkkarin ääreen, on tosi surkeata seurata jatkuvia uusintaohjelmia. Kun muutama vuosi sitten siirryttiin televisiomaksuissa pakkomaksuun (veroon) kaikki menee jatkuvasti huonompaan suuntaan.
Lukijalta
Mielipidekirjoitus