Joko luit: Näin it­se­näi­syys­päi­vää juh­li­taan Koil­lis­maal­la

Juuri nyt: Hyvälle tyy­pil­le 500 euroa – tai­val­kos­ke­lai­nen puu­ta­va­ra-au­ton­kul­jet­ta­ja Juha Par­viai­nen sai Met­sä­mies­ten Säätiön sti­pen­din

Toimittajalta: On­nel­li­suus koostuu useista eri pa­li­kois­ta – ei ole väärin unel­moi­da niistä kai­kis­ta

Mainos: Tutustu Koillissanomat Digiin eurolla kuukausi - tilaa tästä

Lukijalta
Mielipidekirjoitus
Tilaajille

Meille soi­tet­tiin: Eikö kassa voisi kertoa, jos on va­hin­gos­sa ottanut nor­maa­li­hin­tai­sen tuot­teen?

Vanhusasia tapetille. Kuka meidät vanhat ja muistisairaat hoitaa, jos kaikki hoitajat kaikkoavat alalta? Katso ihmistä! Ei säästetä vanhusten kustannuksella. Missä se arvokas vanhuus on? Muistisairaille ja muille oma osastonsa. Hoitajille arvostus tuntuvalla palkankorotuksella raskaasta työstä. Maila Pöyliö, sairas vanhus

Poliisillako vähän määrärahoja? Kummasti pystyvät kahdeksan miehen voimin ratsaamaan tyhjää pölliautoa. Se niistä määrärahoista.

Tarjoukset ovat erikoisia! Usein törmää siihen, että tarjoustuotteissa, joissa on esimerkiksi eri makuja, laatuja, värejä ja tuoksuja, joku tuote on rajattu pois tarjouksesta. Aina asiakas ei huomaa sitä tarkistaa. Olisi hyvää asiakaspalvelua kertoa kassalla siitä, kun joukossa on tuote, joka onkin normaalihinnalla, ja antaa asiakkaalle mahdollisuus vaihtaa tuote tarjoushintaiseen. Tuleekin mieleen, että paneutuuko henkilökunta tarpeeksi tarjouslehtiin ja hintoihin, varsinkin poikkeustapauksissa. Turhaa työtä ja viivytystä kassalla välttäisi sillä, että ottaisi asian esille asiakkaan kanssa, jolloin maksupalautuksia ei tarvitsisi käsitellä.

Lue Digiä 1 kk _vain 1 €_

Tutustu, voit peruuttaa tilauksen koska tahansa.