Myrskyn jälkeen

Iivaaran laelle kulkeva retkeilyreitti meni vuoden 2021 Paula-myrskyn jälkeen uusiksi. 40 minuutin kapuaminen kannattaa, sillä maisemat ovat huipulta komeat.

Iivaaran laelle kulkeva retkeilyreitti meni vuoden 2021 Paula-myrskyn jälkeen uusiksi. 40 minuutin kapuaminen kannattaa, sillä maisemat ovat huipulta komeat.

Jos oli viiden vuoden takaisessa Paula-myrskyssä jotain hyvääkin, niin ainakin näkymä on upea, kun Iivaaran laet piirtyvät esiin sadesumun takaa.

Normaalisti näin maan tasalta katsottuna määränpäämme tuskin erottuisi, mutta Rajalammin parkkipaikalle johtava kapea metsäautotie on molemmilta puoliltaan kuin avohakkuun jäljiltä.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Koillissanomat Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja livelähetykset Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit
Ilmoita asiavirheestä