Myrskyn jälkeen
Iivaaran laelle kulkeva retkeilyreitti meni vuoden 2021 Paula-myrskyn jälkeen uusiksi. 40 minuutin kapuaminen kannattaa, sillä maisemat ovat huipulta komeat.
Jos oli viiden vuoden takaisessa Paula-myrskyssä jotain hyvääkin, niin ainakin näkymä on upea, kun Iivaaran laet piirtyvät esiin sadesumun takaa.
Normaalisti näin maan tasalta katsottuna määränpäämme tuskin erottuisi, mutta Rajalammin parkkipaikalle johtava kapea metsäautotie on molemmilta puoliltaan kuin avohakkuun jäljiltä.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Koillissanomat Digin _1. kk vain 1 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja livelähetykset
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit