Kolumni

Tessa Suo­pan­gin vie­ras­ko­lum­ni: Vuoden paras kun­to­ur­hei­lu­ai­ka on vauh­dis­sa, hiihto on parasta kun­to­lii­kun­taa

Vieraskolumni

Viime aikojen lumisateet ja kaunis jouluinen luonto vetää väkisinkin hymyn huulille: hiihtokelit ovat täällä ja latuja on jo mukavasti auki. Hiihto (perinteinen, vapaa, umpihanki tai jotakin siltä väliltä) on mielestäni parasta kuntoliikuntaa.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Koillissanomat Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja livelähetykset Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit