Aluevaalit: Tar­kas­tus­las­ken­ta toi kes­kus­tal­le yhden li­sä­pai­kan Poh­jois-Poh­jan­maal­le

Tilaajaetu: Ilmoita vauvasi mak­sut­ta mukaan Vauvat 2021 -koos­tee­seen tästä!

karhupatsas
Karhupatsaan sijoituspaikoista eniten kannatusta Koillissanomien kyselyssä on saanut keskeinen paikka ydinkeskustassa, vastaajina satoja henkilöitä – mitä mieltä sinä olet?

Kar­hu­pat­saan si­joi­tus­pai­kois­ta eniten kan­na­tus­ta Koil­lis­sa­no­mien ky­se­lys­sä on saanut kes­kei­nen paikka ydin­kes­kus­tas­sa, vas­taa­ji­na satoja hen­ki­löi­tä – mitä mieltä sinä olet?

01.11.2021 13:46 4
Tilaajille
Meille soitettiin: ”Karhupatsaan paikaksi sopisi paremmin se uusi Kitkantien – entisen Nordean paikan –aukio. Sinne se pitää siirtää"
Mielipidekirjoitus

Meille soi­tet­tiin: ”Kar­hu­pat­saan pai­kak­si sopisi pa­rem­min se uusi Kit­kan­tien – entisen Nordean paikan –aukio. Sinne se pitää siir­tää"

01.11.2021 11:00
Tilaajille
Viikon kysymys: Mihin karhupatsas tulisi sijoittaa?

Viikon ky­sy­mys: Mihin kar­hu­pat­sas tulisi si­joit­taa?

20.10.2021 04:30 12
Tilaajille
Mauno Juvonen veisti Kuusamon karhusta pienoisveistoksen, josta otettuja kipsivaluja myytiin 50-luvulla matkamuistoiksi – missä patsas on nyt?

Mauno Juvonen veisti Kuu­sa­mon kar­hus­ta pie­nois­veis­tok­sen, josta otet­tu­ja kip­si­va­lu­ja myytiin 50-lu­vul­la mat­ka­muis­toik­si – missä patsas on nyt?

11.12.2018 12:00
Kaikki halusivat kuvan karhupatsaasta – 150-vuotisjuhla toi kuusamolaiset yhteen

Kaikki ha­lu­si­vat kuvan kar­hu­pat­saas­ta – 150-vuo­tis­juh­la toi kuu­sa­mo­lai­set yhteen

07.09.2018 18:06
Etkö pääse paikan päälle Kuusamotaloon synttäreille ja karhupatsasta ihmettelemään? – seuraa Kuusamo 150 -juhlallisuuksia suorana netissä

Etkö pääse paikan päälle Kuu­sa­mo­ta­loon synt­tä­reil­le ja kar­hu­pat­sas­ta ih­met­te­le­mään? – seuraa Kuusamo 150 -juh­lal­li­suuk­sia suorana netissä

07.09.2018 14:00
Juuso ja Sulo -karhupatsas paljastetaan ensi perjantaina 150 -kansanjuhlassa merkkipaikkaan

Juuso ja Sulo -kar­hu­pat­sas pal­jas­te­taan ensi per­jan­tai­na 150 -kan­san­juh­las­sa merk­ki­paik­kaan

01.09.2018 10:50

Lu­ki­jal­ta: Pat­sas­te­lua: kar­hu­pat­saan lo­ka­li­saa­tio­haas­teet

16.08.2018 16:00
Kuusamostalo "vakavasti pohdinnassa" Karhupatsaan sijoituspaikaksi – tori ei ole patsaan tekijän mieleen

Kuu­sa­mos­ta­lo "va­ka­vas­ti poh­din­nas­sa" Kar­hu­pat­saan si­joi­tus­pai­kak­si – tori ei ole patsaan tekijän mieleen

27.03.2018 14:00
Karhu-patsaan tekijä ei innostu torista: "Siellä on edessä pilareita ja niitä valokuvia – kyllä se sinne häviäisi"

Kar­hu-pat­saan tekijä ei innostu to­ris­ta: "Siellä on edessä pi­la­rei­ta ja niitä va­lo­ku­via – kyllä se sinne hä­viäi­si"

05.03.2018 12:00
Muikkulaatikko: Jos Kyllönen tulisi kuulolle apsin aamuparlamenttiin, niin vieläkö olisi sitä mieltä, että kyllä kansa tietää?

Muik­ku­laa­tik­ko: Jos Kyl­lö­nen tulisi kuu­lol­le apsin aa­mu­par­la­ment­tiin, niin vieläkö olisi sitä mieltä, että kyllä kansa tietää?

20.01.2018 16:00