Talonpöytäfestin perhetapahtumaa vietettiin Ravintola Talonpöydän pihapiirissä lauantaina 27. kesäkuuta.
Kuva: Joona Hietala
Kuusamon Talonpöytäfestivaalia juhlittiin lauantain vaihtelevassa säässä.
Festivaalin starttasi kello 11 alkanut perhetapahtuma, jossa festivaaliväki pääsi nauttimaan muun muassa musiikista, liikunnasta, puheista ja huutokaupasta.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Koillissanomat Digin _1. kk vain 1 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja livelähetykset
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit