Asuntopula: Kuu­sa­moon lisää vuok­ra-asun­to­ja ja mai­se­ma­tont­te­ja

Vanhat kuvat: Kuinka on suksi luis­ta­nut? – Katso kuvat men­neil­tä tal­vi­lo­ma­vii­koil­ta

Toimittajalta: Nuoriso ei olekaan pilalla

Mainos: Jakajaksi Kaleva Mediaan kesän ajalle - tutustu ja hae tästä

Tilaajille

"Miksi siirtää di­gi­taa­li­seen maail­maan har­joit­te­lu, joka voidaan tehdä myös pa­pe­ril­la?" Kuu­sa­mo­lai­nen opet­ta­ja Kimmo Huttu haluaa pe­rus­ope­tuk­sen di­gi­ta­li­saa­tiol­le selkeät si­säl­tö­ta­voit­teet – Huttu pu­reu­tuu ai­hee­seen tuo­rees­sa väi­tös­tut­ki­muk­ses­saan

Perusopetuksen digitalisaatio tarvitsee Hutun mukaan kansallisella tasolla selkeämmät arvo- ja sisältötavoitteet.

Nissinvaaran koululaiset Veera Kemppainen (tak.) ja Noel Tornberg tekevät kuuntelutehtävää englannin tunnilla opettaja Ritva Nevalan vetämänä.
Nissinvaaran koululaiset Veera Kemppainen (tak.) ja Noel Tornberg tekevät kuuntelutehtävää englannin tunnilla opettaja Ritva Nevalan vetämänä.
Kuva: Jussi Väätäinen

Nissinvaaran koulussa on menossa englannin tunti. 4.-luokkalaiset istuvat pulpeteissaan kuulokkeet päässään ja kannettava edessään. Opettaja Ritva Nevalan vetämän tunnin kuuntelutehtävä alkaa laululla, joka lauletaan yhdessä.

Nevala lukeutuu niihin opettajiin, jotka käyttävät digitaalisia työkaluja aktiivisesti opetustyössään.

Lue Digiä _vain 1 €/kk_

Tilauksella pääset lukemaan rajoituksetta tämän ja muita kiinnostavia artikkeleita

Kaikki sisällöt verkossa ja sovelluksessa Näköislehdet ma, ke ja pe sekä arkisto Kuvagalleriat, videot ja livelähetykset Päivittäiset uutiset sähköpostiisi