Toimittajalta: Erään­lai­set Dahl­ma­nin partyt

Viikonvaihde-juttu: Oksanan ja Ihorin perhe päätyi Her­so­nis­ta Kuu­sa­moon, pa­ko­mat­ka kesti 8 päivää

Mainos: Tutustu Koillissanomat Digiin eurolla kuukausi - tilaa tästä

Syksy
Koillismaalle ei ole lupeissa vielä viikkoihin kunnon jäitä – "Jos side on kiinni ja ukko tippuu jäihin, niin sukset jalassa hän ei nouse ylös"

Koil­lis­maal­le ei ole lu­peis­sa vielä viik­koi­hin kunnon jäitä – "Jos side on kiinni ja ukko tippuu jäihin, niin sukset jalassa hän ei nouse ylös"

04.11.2022 04:00
Tilaajille
Oikein valittu lisävalo täydentää kaukovaloja – kuluttajan oltava tarkkana, jotta ei osta laitonta valoa

Oikein valittu li­sä­va­lo täy­den­tää kau­ko­va­lo­ja – ku­lut­ta­jan oltava tark­ka­na, jotta ei osta lai­ton­ta valoa

27.10.2022 11:00
Tilaajille
Paula Suomisen vieraskolumni: Valo on vuodenaikojen mittari
Kolumni

Paula Suo­mi­sen vie­ras­ko­lum­ni: Valo on vuo­den­ai­ko­jen mittari

25.10.2022 04:00
Tilaajille
Tien päällä on pimeää jo iltakahdeksalta – varmista, että autossasi palaa takanakin valot

Tien päällä on pimeää jo il­ta­kah­dek­sal­ta – var­mis­ta, että au­tos­sa­si palaa ta­ka­na­kin valot

22.09.2022 11:39
Tilaajille
Ruska vei voiton Viikon kysymyksessä – Mikä sinusta on parasta syksyssä?

Ruska vei voiton Viikon ky­sy­myk­ses­sä – Mikä sinusta on parasta syk­sys­sä?

20.09.2022 11:02 2
Tilaajille
Viikko alkaa Pohjois-Pohjanmaalla epävakaisessa säässä – viikon keskivaiheilla yölämpötilat voivat laskea jopa nollaan

Viikko alkaa Poh­jois-Poh­jan­maal­la epä­va­kai­ses­sa säässä – viikon kes­ki­vai­heil­la yö­läm­pö­ti­lat voivat laskea jopa nollaan

19.09.2022 10:50
Tilaajille
Miksi ruskalla on niin paljon värejä? Entä mitkä olosuhteet takaavat hienoimman väriloiston? Selvitimme mistä ruskassa on kyse

Miksi rus­kal­la on niin paljon värejä? Entä mitkä olo­suh­teet ta­kaa­vat hie­noim­man vä­ri­lois­ton? Sel­vi­tim­me mistä rus­kas­sa on kyse

12.09.2022 15:58
Tilaajille
Syksy on tavallaan merkki myös uudesta – palloilusarjoissa alkavat pian uudet kaudet ja Kuusamossakin riittää mielenkiintoista seurattavaa
Kolumni

Syksy on ta­val­laan merkki myös uudesta – pal­loi­lu­sar­jois­sa alkavat pian uudet kaudet ja Kuu­sa­mos­sa­kin riittää mie­len­kiin­tois­ta seu­rat­ta­vaa

02.09.2022 04:00
Tilaajille
Onko koiria entisaikaan pidetty enemmän irti ympäri vuoden vai mistä kumpuaa vastahankaisuus lenkittämiseen kesällä?
Kolumni

Onko koiria en­tis­ai­kaan pidetty enemmän irti ympäri vuoden vai mistä kumpuaa vas­ta­han­kai­suus len­kit­tä­mi­seen ke­säl­lä?

31.08.2022 11:00 1
Tilaajille
Miksi elokuussa tulee tarve ryhdistäytyä ja aloittaa jotain uutta?
Kolumni

Miksi elo­kuus­sa tulee tarve ryh­dis­täy­tyä ja aloit­taa jotain uutta?

08.08.2022 04:00
Tilaajille
Lunta ja räntää perjantaina? – Lokakuun alku on vietetty lämpimässä lounaistuulessa, nyt se on ohi

Lunta ja räntää per­jan­tai­na? – Lo­ka­kuun alku on vie­tet­ty läm­pi­mäs­sä lou­nais­tuu­les­sa, nyt se on ohi

12.10.2021 18:55
Tilaajille
Viikon kysymys: Monetko villasukat omistat?

Viikon ky­sy­mys: Monetko vil­la­su­kat omis­tat?

04.10.2021 04:30 3
Tilaajille
Ruska on pian parhaimmillaan Lapissa – viilenevät säät enteilevät voimakasta väriloistoa

Ruska on pian par­haim­mil­laan Lapissa – vii­le­ne­vät säät en­tei­le­vät voi­ma­kas­ta vä­ri­lois­toa